Nasze zobowiązania

Warunki zakupu i zwrotu

Niniejsze ogólne warunki regulują sprzedaż produktów prezentowanych na stronie internetowej SOCIETE GECODIS 32, rue de Paradis 75010 PARIS.

Każde zamówienie oznacza przestrzeganie niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. To ostatnie ma na celu określenie praw i obowiązków stron w kontekście internetowej sprzedaży towarów i usług oferowanych konsumentowi przez firmę GECODIS.

GECODIS jest agentem dostawców wystawiającym swoje produkty na swojej internetowej stronie sprzedaży i gwarantuje wszystkie zamówienia oraz związaną z nimi logistykę. Umowa kupna-sprzedaży podlega prawu francuskiemu. Produkty sprzedawane na stronie siedliskjardin.com dotyczą basenów, ogrodów, fitness, domu, spa-sauny-balneoterapii, majsterkowania i sklepów zoologicznych. GECODIS zastrzega sobie prawo do modyfikacji lub zmiany Produktów lub Usług prezentowanych w Katalogu bez wcześniejszego powiadomienia. GECODIS zobowiązuje się jednak nie modyfikować specyfikacji Produktów lub Usług już zamówionych przez Klientów.

Wszystkie produkty oferowane klientom na stronie są zasadniczo dostępne za pośrednictwem dostawcy. Zgodnie z art. L 111-1 Kodeksu konsumenckiego konsumenci mają możliwość uzyskania dodatkowych informacji kontaktując się z nami drogą mailową od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 19:00. Zdjęcia prezentowane w serwisie będą uznawane za niebędące umową, jeśli towarzyszą im produkty uzupełniające.

Bezpieczeństwo danych i prywatność

Brak informacji będzie skutkować brakiem uznania zamówienia. Dane osobowe mogą być legalnie wykorzystywane do celów komercyjnych przez GECODIS lub jego partnerów. Przetwarzanie danych osobowych klientów GECODIS lub wszystkich adresów e-mail zebranych na naszych stronach internetowych podlega zgłoszeniu złożonemu Komisji Narodowej Informatyki i Wolności (CNIL).

Klient ma prawo do dostępu, modyfikacji, poprawiania i usuwania dotyczących go danych, z których może skorzystać pod adresem: GECODIS Company 32 rue de Paradis 75010 Paryż, za pośrednictwem poczty elektronicznej. Informacje związane z Twoim zamówieniem podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych, za które odpowiedzialna jest FIA-NET S.A., co gwarantuje bezpieczeństwo płatności. Wystąpienie oczekującej płatności, spowodowanej oszukańczym użyciem karty bankowej, spowoduje zarejestrowanie danych tej karty w pliku „Incydent” płatniczym realizowanym przez FIA-NET S.A. Nieprawidłowe zgłoszenie lub anomalia również mogą podlegać specjalnemu postępowaniu. W każdej chwili masz prawo dostępu, sprostowania i sprzeciwu wobec wszystkich swoich danych osobowych, pisząc, pocztą i potwierdzając swoją tożsamość FIA-NET: Service Informatique et Libertés, 22 rue Drouot, 75009 PARIS. .

Zadowolony lub zwrócony
Twoje zadowolenie jest naszym pierwszym zobowiązaniem. Możesz zwrócić dowolny produkt, z którego nie jesteś zadowolony, w ciągu 7 dni od daty otrzymania przedmiotów. Możemy zaoferować Państwu podobny produkt spełniający Państwa oczekiwania. Jeśli jednak nie zapewni to pełnej satysfakcji, GECODIS zwróci pełną kwotę zakupu.

Utwórz konto klienta

Utwórz konto klienta
Gdy trafisz na stronę „Siedliskoiogrod”, kliknij w prawym górnym rogu zakładkę „Moje konto”, otworzy się nowe okno. Następnie kliknij „Rejestracja w Siedliskoiogrodzie” » Rejestracja ta umożliwi Ci utworzenie nazwy użytkownika i hasła, aby móc korzystać z usług serwisu i otrzymywać najświeższe informacje z Siedliskoiogrodu. Rejestruję się w Siedliskoiogrodzie Następnie wpisz swoje dane w polu „Jestem nowym klientem”. Będziesz wtedy miał dostęp do wszystkich funkcji konta klienta i będziesz mógł śledzić swoje zamówienia tak szybko, jak chcesz.
Jak uzyskać dostęp do swojego konta?
Dostęp do swojego konta możesz uzyskać w każdej chwili, klikając zakładkę „Moje konto” znajdującą się w prawym górnym rogu strony głównej, a następnie podając swój adres e-mail i hasło.
Jak mogę zaktualizować moje dane osobowe?
Będąc już w strefie klienta, możesz zmodyfikować swoje dane osobowe w sekcji „Informacje o koncie”, nie zapominając o ich zatwierdzeniu (na końcu formularza).
Czy muszę się identyfikować przed złożeniem zamówienia?
Aby złożyć zamówienie, musisz się zidentyfikować, abyśmy mogli je śledzić, a Ty możesz w każdej chwili śledzić swój zakup za pośrednictwem swojego konta.
Zgubiłem hasło, co mam zrobić?
Klikając na „Moje konto”, znajdujące się w prawym górnym rogu strony głównej, masz dostęp do napisu „Zapomniałem hasła”. Kiedy klikniesz ten link, będziesz musiał podać swój adres e-mail, a następnie otrzymasz wiadomość e-mail z hasłem.

Twoje zamówienie

Doradztwo przedsprzedażowe
Skontaktuj się z nami mailowo, a nasi przedstawiciele handlowi odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania dotyczące jakości, konserwacji, podłączenia, montażu, wymiarów produktu itp. Odpowiedzi na wszystkie pytania uzyskasz od kompetentnego i sprawnego personelu.
Czy istnieje katalog „papierowy”?
Nie ma katalogu papierowego, wszystkie nasze produkty można znaleźć wyłącznie online, na stronie siedliskoiogrod.pl
Czy masz sklep fizyczny?
Nie ma sklepu stacjonarnego, nasze produkty dostępne są jedynie online, na stronie siedliskoiogrod.pl
Wyszukaj artykuł
Dostępnych jest kilka metod: 1°) Kliknij dwukrotnie interesujące Cię zakładki po lewej stronie, aby zawęzić wybór. Np.: „Basen”, a następnie „Drewniany basen”. Poniżej znajduje się lista basenów drewnianych. 2°) Kliknij produkty znajdujące się na pierwszej stronie. 3°) Wpisz słowa kluczowe lub referencje produktu w polu po lewej stronie i kliknij je. Przykład: napisz „Drewniany basen”, a otrzymasz żeton puli „Séquoia Spirit”.
Jak zamówić?
Gdy produkt Cię zainteresuje, musisz na niego kliknąć, aby go kupić. Koszty wysyłki do Hiszpanii są bezpłatne. Zamówienie jest brane pod uwagę od chwili zaksięgowania wpłaty. Przed zatwierdzeniem koszyka możesz wybrać żądaną ilość produktów i sprawdzić całkowitą kwotę zamówienia.
Jak zobaczyć cały koszyk i go zmodyfikować?
Aby wyświetlić cały koszyk, kliknij na niego (w prawym górnym rogu strony). Gdy tylko zechcesz usunąć element, kliknij krzyżyk „Usuń”. Możesz także dodać inne pozycje klikając na nie oraz w każdej chwili zmodyfikować ilości swoich produktów wpisując ręcznie żądaną ilość.
Koszty wysyłki
Po dodaniu przedmiotu do koszyka możesz sprawdzić koszty wysyłki, jakie on ponosi. Koszty wysyłki różnią się w zależności od ilości sztuk i miejsca docelowego zamówienia. Koszty przesyłki wskazane w momencie zatwierdzenia koszyka są kosztami dla Polski.
Jak wpisać kod promocyjny?
Kod promocyjny uzyskany w czasopiśmie lub za pośrednictwem newslettera wpisuje się pod kosztami wysyłki, przed zatwierdzeniem koszyka. Wpisz swój kod bonusowy: Nie wypełniaj go, jeśli nie możesz z niego skorzystać.
Co powinienem zrobić, jeśli zorientuję się, że popełniłem błąd w zamówieniu?
Jeżeli popełniłeś błąd, musisz jak najszybciej skontaktować się z nami, wysyłając e-mail z numerem zamówienia, abyśmy mogli poprawić Twoje zamówienie.

Zapłać za moje zamówienie

Bezpieczna płatność
Twoje transakcje są chronione przez naszego dostawcę usług HiPay. Numer Twojej karty nigdy nie jest przesyłany w postaci niezaszyfrowanej przez sieć lub do Habitat yJardin, który otrzymuje jedynie wynik transakcji płatniczej. Pamiętaj, że nasza strona jest bezpieczna. Dzięki temu możesz płacić bezpiecznie i poufnie. Kiedy płacisz, symbol informuje, że korzystasz z bezpiecznego połączenia.
Jak mogę zapłacić rachunek?
Ten krok jest wykonywany po zatwierdzeniu koszyka, a następnie danych kontaktowych. W Siedlisku Ogród za swoje zamówienia możesz zapłacić w ratach lub gotówką.
Zapłać moje zamówienie 3x, 4x,...
Zatwierdzone przez klienta zamówienie zostanie uznane przez GECODIS za skuteczne po akceptacji przez instytucję kredytową. Ponadto GECODIS zastrzega sobie prawo do odrzucenia dowolnego zamówienia klienta, z którym istnieje spór. Masz płatność SOFINCO lub płatności 3x, 4x, 10x lub 20x we współpracy z ONEY: - Wybierając jedno z rozwiązań płatności kredytowych SOFINCO lub ONEY, zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę naszego partnera, aby w ciągu kilku chwil wypełnić wniosek kredytowy kilka kliknięć i uzyskaj natychmiastową odpowiedź.

Akceptowane metody płatności

Zapłata gotówką
Zatwierdzone przez klienta zamówienie zostanie uznane przez GECODIS za skuteczne dopiero po wyrażeniu zgody przez zainteresowane centra płatnicze banków. W przypadku odmowy ze strony wspomnianych ośrodków, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony e-mailem. OSTRZEŻENIE: Nie wprowadzaj poufnego kodu ani numeru konta.
Kartą kredytową:
GECODIS akceptuje francuskie (Carte Bleue) i międzynarodowe karty bankowe (VISA, EUROCARD MASTERCARD itp.). Należy podać numer karty, datę jej ważności oraz imię i nazwisko jej właściciela. Dla większego bezpieczeństwa możesz podać także jego numer kontrolny: 3 ostatnie cyfry numeru zapisanego na odwrocie, obok podpisu. Twoja karta kredytowa może zostać odrzucona, jeśli Twój limit jest niższy niż limit Twojego zamówienia. Dla informacji, większość kart kredytowych ma domyślny limit 1000 € na zakup, jeśli nie wykorzystałeś jeszcze miesięcznej kwoty pozostałej do spłaty. W razie potrzeby skontaktuj się ze swoim bankierem, aby mógł zmodyfikować limit karty, a następnie 24 godziny później zatwierdzić zamówienie u jednego z naszych przedstawicieli handlowych.
PRZELEWEM NATYCHMIASTOWYM
Płatność jest dokonywana u naszego usługodawcy Fintecture. Płatność jest niemal natychmiastowa i całkowicie bezpieczna. Ta metoda jest szczególnie odpowiednia dla dużych stadnin (baseny, altany ogrodowe itp.).
Zapłać moje zamówienie 3x, 4x,...
Zatwierdzone przez klienta zamówienie zostanie uznane przez GECODIS za skuteczne po akceptacji przez instytucję kredytową. Ponadto GECODIS zastrzega sobie prawo do odrzucenia dowolnego zamówienia klienta, z którym istnieje spór. Masz płatność SOFINCO lub płatności 3x, 4x, 10x lub 20x we współpracy z ONEY: - Wybierając jedno z rozwiązań płatności kredytowych SOFINCO lub ONEY, zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę naszego partnera, aby w ciągu kilku chwil wypełnić wniosek kredytowy kilka kliknięć i uzyskaj natychmiastową odpowiedź.
Kiedy moje konto zostanie obciążone?
Twoje konto zostanie obciążone, gdy tylko bank uwzględni Twoją płatność. W przypadku płatności kartą Twoje konto zostanie obciążone kilka dni po transakcji, co wymaga czasu, aby upewnić się, że produkt jest dostępny w magazynie i może zostać dostarczony normalnie.
Mam problem z płatnością
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z naszym działem wsparcia pod adresem [email protected]

Śledź moje zamówienie

Skąd mam wiedzieć, czy moje zamówienie zostało poprawnie zarejestrowane?
Kiedy zatwierdzasz swoje zamówienie na naszej stronie, jest ono brane pod uwagę i przetwarzane tak szybko, jak to możliwe. W przypadku płatności kartą lub przelewem natychmiastowym, w ciągu 48 godzin poinformujemy Cię o wystąpieniu konkretnego problemu. Twoje zamówienie jest brane pod uwagę od momentu otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Gdzie jest moja dostawa?
Swoje zamówienie możesz śledzić na żywo w serwisie Siedlisko Ogród, poprzez konto klienta lub pisząc na adres [email protected]
Jakie są czasy dostawy?
Płatność jest dokonywana u naszego usługodawcy Fintecture. Płatność jest niemal natychmiastowa i całkowicie bezpieczna. Ta metoda jest szczególnie odpowiednia dla dużych stadnin (baseny, altany ogrodowe itp.).
Jakie są obszary dostaw?
Wysyłamy do Polski zgodnie z kosztami wskazanymi w koszyku. Dostawa odbywa się za pośrednictwem lokalnego przewoźnika w zależności od rodzaju towaru. Ten przewoźnik skontaktuje się z Tobą bezpośrednio w celu ustalenia terminu dostawy.
Co zrobić, jeśli produkty nie zostaną dostarczone w ogłoszonych terminach?
Skontaktuj się z nami e-mailem: [email protected]. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia, korzystając z konta klienta na naszej stronie.
Środki ostrożności podczas odbioru
Koniecznie rozpakować razem z przewoźnikiem. Warto wiedzieć, że dostawa nie jest realizowana do mieszkań. Towar będzie dostarczany na dół budynku lub pod drzwi wejściowe domów. Wszystkie dostarczone produkty muszą zostać zamontowane przez Klienta.
Co zrobić, jeśli skrzynia lub paleta są uszkodzone?
W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient musi dokonać rezerwacji w formie pisemnej na dowodzie dostawy, potwierdzonej przez przewoźnika. Przykład: brakujący lub uszkodzony produkt. Napisy „Z zastrzeżeniem rozpakowania” nie mają mocy prawnej. Klient musi poinformować firmę transportową i firmę GECODIS listem poleconym za potwierdzeniem odbioru w ciągu maksymalnie 72 godzin o charakterze tych zastrzeżeń, aby firmy ubezpieczeniowe mogły skorzystać ze swoich gwarancji. Jeśli paczka jest poważnie uszkodzona, należy odmówić dostawy, podając powód na voucherze, a następnie poinformować nas i/lub przesłać nam kupon e-mailem.
Czy mogę zwrócić produkt, który mi nie odpowiada?
Zgodnie z postanowieniami artykułu L.121-17 Kodeksu konsumenckiego, masz 14 dni od daty dostawy na zwrot żądanego produktu w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy. Zwrot odbywa się na odpowiedzialność klienta i następuje listem poleconym. Nie przyjmujemy zwrotów związanych z przesyłką pocztową lub jeśli do produktu nie została dołączona faktura. Zwracany produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym, wraz ze wszystkimi możliwymi akcesoriami, instrukcją obsługi i dokumentacją. Zwroty środków klientom w związku z anulowaniem lub sporem są dokonywane w ciągu 14 dni od daty anulowania. SZTUKA. L121-20-2: W przypadku wszystkich produktów wykonanych na zamówienie nie obowiązuje 14-dniowy okres karencji. Zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument.
Co się stanie, jeśli będę nieobecny w momencie dostawy?
W przypadku nieobecności, w Twojej skrzynce pocztowej pozostanie awizo. Przewoźnik skontaktuje się z Tobą ponownie w celu uzgodnienia daty i godziny dostawy.
Czy mogę powierzyć odbiór zamówienia osobie trzeciej?
Ponieważ adres dostawy może różnić się od adresu rozliczeniowego (adresu domowego), możesz podać nam adres wybranej przez siebie osoby. We wszystkich przypadkach w momencie doręczenia przesyłki wymagany będzie dowód tożsamości i podpis osoby doręczającej na dowodzie dostawy.
Mam powiadomienie o wezwaniu w mojej skrzynce pocztowej.
Sugerujemy skontaktowanie się z przewoźnikiem w celu ustalenia dnia i godziny spotkania.
Nie otrzymałem faktury
Możesz go otrzymać na swoje konto poprzez Siedlisko Ogród lub zamówić mailowo.

Serwis posprzedażowy - GWARANCJE

Zgłoś wadliwy lub niezgodny produkt
Należy skontaktować się z GECODIS w celu przeprowadzenia diagnozy, a następnie, w razie potrzeby, zwrócić wadliwy produkt za opłaconą przesyłką i załączyć kopię faktury. Serwis techniczny przydzieli Państwu numer zwrotu, który będzie bardzo czytelnie napisany na opakowaniu przesyłki (bez tego numeru paczka zostanie odrzucona po przybyciu).
Gwarancja
Wszystkie produkty sprzedawane przez GECODIS objęte są roczną gwarancją producenta na wszelkie możliwe wady i wady ukryte. Baterie, akumulatory i żarówki dostarczane wraz z urządzeniami nie podlegają gwarancji. We wszystkich przypadkach zostaniesz poproszony o książkę użytkowania i/lub fakturę za dostarczony towar.
Jakie są warunki gwarancji?
Aby gwarancja miała zastosowanie, a przed jakimkolwiek zwrotem należy skontaktować się z GECODIS w celu przeprowadzenia diagnozy, a następnie, w razie potrzeby, zwrócić wadliwy produkt za opłaconą przesyłką pocztową wraz z kopią faktury. Serwis techniczny przydzieli Państwu numer zwrotu, który będzie bardzo czytelnie napisany na opakowaniu przesyłki (bez tego numeru paczka zostanie odrzucona po przybyciu).
Co się stanie, jeśli zwrócę uszkodzoną paczkę bez kontaktu z serwisem posprzedażnym?
Twoja paczka będzie systematycznie odrzucana i nie będziesz mieć prawa do zwrotu pieniędzy.
Jak skontaktować się z działem obsługi klienta?
Możesz skontaktować się z nami, wysyłając e-mail na adres [email protected]

Newsletter

Jak zapisać się lub zrezygnować z subskrypcji Newslettera
Aby zapisać się do Newslettera Siedliska Ogród, wpisz swój adres e-mail w polu „Newsletter”, znajdującym się na dole naszej witryny. Aby zrezygnować z subskrypcji, wykonaj tę samą procedurę i kliknij „Aby anulować subskrypcję, kliknij tutaj. Możesz także kliknąć link znajdujący się na dole otrzymanego biuletynu, aby wypisać się z naszej listy mailingowej.
Produkt dodany do listy życzeń